Torsdag !

Idag har varit en riktigt lång dag med både skratt och trårar!

Började morgonen på lassa för att ta nya lever prover. Sen skjutsade jag iväg syster till flygplatsen... Alltid lika jobbigt att säga hejdå till henne ! Men de ska inte dröja länge innan jag hälsar på henne igen hade jag tänkt !

Sen mötte jag upp brudarna för lunch på stan, fyndade lika olika saker på rea också. Mycket nöjd !

Har nött PH danmark hela kvällen.

Söndag !

Har haft över en vecka semester nu ! Så jävla skönt har de varit .

Jag, Emma och Epa började allt med en helg i sundsvall, festande och lite birsta häng. Sen drog vi vidare till gävle. Där shoppade vi, vi åkte ut till IKEA, sen provade vi även på gävles lill lördag. Gör de inte... allt är stängt eller stänger 00.00, om man har tur kan ett biljard ställe ha öppet... Vi tog tåget till stockholm en dag, en hel del shopping blev de, fick med mig två par skor, underkläder, linne, kofta, keps, mobilväska, två ringar, pressent.

Hemresan behöver vi inte ens nämna... Men tack för en trevlig helg brudar !

Nu sitter jag helt själv i lägenheten medans björn jobbar... Igår var vi på spa sen åkte vi ner till öl-tälten dom har på stan. Ikväll lutar de åt biomys!

Nästan så man saknar vintern lite .. Fast bara liiiiiiiite

Onsdag !

Kunde ha varit en kung lill lördag för min del ikväll, men magen spökar igen... Denna gång är de magkattar istället för levern. Orkar verkligen inte.. Åt medicin i 14 dagar och trodde att jag skulle klara hela sommaren, men icket så fel jag hade !

Tisdag !

Har jobbat idag igen, en mycket härlig dag faktiskt ! Många skratt och mycke flamms.

Ikväll ska vi besöka Thomas stuga. Riktigt trevligt att få träffa MB folket igen, var ett bra tag sen sist !

Älskar dig !

Grekland !

Den 27/8 åker jag och Björn till detta underbara ställe i Grekland. Kan inte sluta längta. Varma dagar fyllda med sol och bad, Kvällarna fyllda med god mat, solnedgångar och en massa mys !

SunGarden Alexandra Beach

Söndag !

Jobbade 07.30-15.00 igår, de var en riktigt lugn och skön dag:)

På kvällen for jag till Epa där emma redan var, vi såg sex and the city 2, spelade kort och snackade. Cyklade hem med sport emma mitt i natten :)

För er som undrar vad nyckelpiga heter på Engelska så kan jag berätta att de heter ladybird !!