Fredag !

Äntligen helg !!

+ Allt skolarbete är klart
+ Björn kommer i helgen
+ På måndag färgar jag mitt hår
+ Student veckan är planerad
+ Skrindan/traktor är fixad
+ Snart balen
+ Snart studenten

Allt känns riktigt bra för tillfället !!

Fast pricken över i:et vore om vi bokade en resa!

Torsdag !

Har haft en lektion idag, hårt arbete nu på slutet. Är så sjukt skol less ... Tack och lov så är det typ över imorrn:)

Efter skolan cyklade jag till elgiganten för att reklamera min telefon som håller på att gå av på mitten.. Trodde jag skulle få en ny eller att dom kunde det laga det. Men icket... "de är ditt eget fel, jag kan inte göra nått" De var ju synd.. Bara att vänta och se hur lång tid de tar innan jag lyckas få den i två delar.

Sen for jag på stan och mötte upp Epa, hittade en klänning och en tröja. Perfekta sommar kläder !!

Ikväll blir det sillning med brudarna !! Kan nästan inte bli bättre.

Nästan så man saknar de lite !

Onsdag !

I helgen har jag varit i både sundsvall och i Gävle. Var och hälsade på Björn över helgen och på lördagen då han jobbade passade jag på att ta tåget till syster och hälsa på henne! En mycket lyckad helg måste jag säga !! Den innehöll:

film mys
Stekning i en park
Shopping
Restaurang besök
Fest
Minigolf
osv...

Idag har jag slitit på jobbet, det har varit super mycket folk.. De kännas att sommaren är igång. Fast tittar man ut kan man inte riktigt tro de längre... vart tog solen vägen?

asfdhjmk

Torsdag !

Igår var vi på brandutbildning på falmark med klassen. Faktiskt riktigt roligt!! Vi fick släcka en eld och en docka som brann.

Senare på kvällen blev de ainas med emma epa och stina. Efter de körde vi kubb tunnering. Säger då de, julia wiktröm är en klass för sig när de gäller kubb.. Riktigt roligt att få umgås igen !! Känns som de var ett bra tag sen sist.... Lovar att efter denna helg ska jag hålla mig hemma ett tag :)

Idag har vi mekat med kablar och skrivit projektrapporten klart!!!! känns så jävla sköööööönt. De firar vi med lite feber.... Är så jävla less på att vara sjuk..

Tisdag !

Fortfarande sjuk... Tog mig till skolan imorse också, inte så smart med tanke på att jag har feber nu...

Har varit och hyrt film köpte choklad och cola. Nu jävlar ska jag bli frisk !! Vill hinna träffa mina ögonstenar innan jag far iväg igen.. Vad säger ni om torsdagkväll flickor?

Måndag !

For till skolan imorse fast jag mådde skit.. Var på dom viktigaste lektionerna sen gav jag upp.. Kom hem och hade 38,5 graders feber. Otrevligt som Amanda hade sagt !

Pappa kom hem med skrov till middag och snart kommer stina hit med en rädda willy film. Ska koppla in videon och ha en nostalgi kväll med mig själv !!

Hemma i Sverige igen !!

Äntligen hemma i Sverige igen. De har varit en händelserik vecka måste jag säga, dock har inte vädret varit på vår sida.. Två dagar med sol, sen regn och mulet, åskan har också varit framme...........

Vi har:
Solat
badat i havet/poolen
fått besök av strippan
träffat våra "kroatiska vänner"
kollat på konst
kollat ännu mer på konst
Fått besök av strippan igen...
Fått bajs på bron
Fått livvakter
kollat på ett gammalt palats
fått besök att strippan igen..
Sovit 4 i en säng
varit i en mysig by och kollat
Ätit glass
festat (försökt i alla fall)
nattbadat
Druckit öl
Sovit i massor
Spelat skipo
osvosvosv

En lång jävla bussresa hem från ö-vik.. Tror helt seriöst att de var 30 grader på bussen... Men hemma är jag, dock har jag blivit sjuk.. Menmen sånt går över i sinnom tid :)

Bilder kommer..

Friday I´m in love !

Fredag !

En dag kvar sen befinner jag mitt i ett varmare land !! Denna gång med hela klassen och i kroatien. De kommer bli kanon kul, hoppas jag iaf ! Bara solen tittar fram är jag nöjd.

Ikväll händer det inte allt för mycket tror jag, måste packa de sista. Sen blir de mys med sanna tror jag.

Torsdag

Idag mår jag som jag förtjänar...

Men kul hade vi igår, lill lördag för FAN !

Ikväll blir det plugg och en massa sömn.. Kanske ska åka inlines om jag har orken.

Valborgs

Hela äventyret började med en lite för för fest hos Emma jonsson med halva sundvsalls crew and turkiebrids. Alkohol förtäring och skrivning av jag har aldrig lappar. Den oskyldiga förförfesten tog sitt pick och pack och åkte vidare till skogen aka dag lerstads hood aka MEDLE. Hungriga som DJUR blev det grillat kött. Observera att det lämnades minst en fläskfile trotts hungern. MASSA FOOD. Restenav kvällen beskrivs som ett ludd. Började lite oskyldigt med goda välblandade drinkar av vår egen bartender Herr klepp. Jag har aldrig har aldrig varit så avslöjande från vissa håll förr och spännande nyheter avslöjades. Sen kom karros mamma och hämtade oss för en resa till stationen. Efter någon dryg timma blir Sindre utslängd och hela crewet drar till olles. De blev fisher shots och några öl ute, vissa minns mer än andra. Vissa ville sno cyklar på hemvägen, efterfest med dom på andra sidan. jag och min nallebjön tog taxi hem när vid två. Mitt i natta ringer sanna och berättar att hon är på sjukan. Christan äger ej längre några framtänder. Någon har slagit honom med en flska i käften.....? Efter några timmar på sjukan för de, fick de också fara hem och sussa.

KEEEEEPIN IT NASTY.

Spanien

Kan väl inte säga att jag har varit så aktiv här på ett tag.. Men nu ska de bli skärpning !!

Orkar inte skriva så mycke, bilderna får säga sitt om våran Spanien resa !! kan säga att vi har haft det super trevligt. Har många fina minnen och några mindre roliga minnen som jag inte ens minns... tack brudar för en resa jag sent glömmer !