Torsdag !

Har haft en lektion idag, hårt arbete nu på slutet. Är så sjukt skol less ... Tack och lov så är det typ över imorrn:)

Efter skolan cyklade jag till elgiganten för att reklamera min telefon som håller på att gå av på mitten.. Trodde jag skulle få en ny eller att dom kunde det laga det. Men icket... "de är ditt eget fel, jag kan inte göra nått" De var ju synd.. Bara att vänta och se hur lång tid de tar innan jag lyckas få den i två delar.


Sen for jag på stan och mötte upp Epa, hittade en klänning och en tröja. Perfekta sommar kläder !!


Ikväll blir det sillning med brudarna !! Kan nästan inte bli bättre.






Nästan så man saknar de lite !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0