Valborgs


Hela äventyret började med en lite för för fest hos Emma jonsson med halva sundvsalls crew and turkiebrids. Alkohol förtäring och skrivning av jag har aldrig lappar. Den oskyldiga förförfesten tog sitt pick och pack och åkte vidare till skogen aka dag lerstads hood aka MEDLE. Hungriga som DJUR blev det grillat kött. Observera att det lämnades minst en fläskfile trotts hungern. MASSA FOOD. Restenav kvällen beskrivs som ett ludd. Började lite oskyldigt med goda välblandade drinkar av vår egen bartender Herr klepp. Jag har aldrig har aldrig varit så avslöjande från vissa håll förr och spännande nyheter avslöjades. Sen kom karros mamma och hämtade oss för en resa till stationen. Efter någon dryg timma blir Sindre utslängd och hela crewet drar till olles. De blev fisher shots och några öl ute, vissa minns mer än andra. Vissa ville sno cyklar på hemvägen, efterfest med dom på andra sidan. jag och min nallebjön tog taxi hem när vid två. Mitt i natta ringer sanna och berättar att hon är på sjukan. Christan äger ej längre några framtänder. Någon har slagit honom med en flska i käften.....? Efter några timmar på sjukan för de, fick de också fara hem och sussa.





KEEEEEPIN IT NASTY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0