11 december

Idag var de helvetes dag, engelska prov som gick dåligt som fan, kommer kasnke ha 10 rätt av 50 om jag har tur...
Har även lyssnat på en jobbig tant som snacka om rullstorar och om vi visste skylten för en rullstol osv, orkade faktiskt inte lyssna (A). sen idrott med B:arna, vi har ju en i klassen som verklingen är en "lagspelare". Mindre kul lektion må jag säga!
Ikväll har mina bästa girls varit i boliden, kall jävla kålet och spelat match, såklart vann vi :)! mycket bra!

Imorrn blire skola, har prov även då. Med anita med H ;), de kommer nog lösa sig inte så svårt.
Måste smita lite från skolan, måste och jobba vid halv 2, så jag dara till tandis vid ett kasnke, blir mycket bra att tjäna pengar ist för skolan.!
Kvällen/naten blire luciavaka med tjejerna i klassen! Fan va nice, kommer dock vara död på torsdan..
De blir att basta (bada i snön), ÄTA, pulka osv :),
men inte en blund sömn så ring :)! lovar att svara - 0738428897. Och Elin den skithögen som inte kommer :S
Peppa med sömn i natt så vi orkar ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0