13 december

Idag var en jävligt tung dag, vi åkte med bussen 20 i 8 fast vi börjar vid 12, jag och sanna ville se sörböles lucis, ni var mycket duktiga och fina. MEn hade väntat mig en lite ngre föreställning.
Sen vid halv 11 så hade alla musikare sin lucia, dom var sjukduktiga!! Somnade dock några gånger, sorry (A), ingen märkte de..

Ikväll har jag sovit och gjort ett pepparkakshus med pappsen, mycket fint. LÄngtar som fan till jul nu!!
Inte länge kvar, typ bara mindre än 2 veckor. Nästa fredag kommer min älskade syster hem, har saknat dig skit mycke!!
Jag och pappi har set bonde söker fru, fyfan va rolig han, imnns inte vad han hette men..
Skit ful och jätte nervös..

Måste sova nu innan jag slocknar, pusshoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0