17 december.

jo nu börjar de fan närma sig jul, endast en vecka kvar nu men redan på onsdag firar jag jul hos mamma, är sjukt nyfiken på vad jag som få.
Som vanligt har jag varit och skakat i varje paket men inte riktigt kommit fram till vad de kan vara i nått av dem ,lika bra de egentligen , så att de blir en överraskning :).
Imorn så har vi en volleyboll turnering på skolan , vi möter el2 och bygg1, de kommer bli tufft men vi ska klä ut oss tilll emoo´s vilket jag ser fram emot :$..
sen är vår slogan : you can´t brake us because we are allready brooken lr nå liknande ;).
imorn har vi också match , men får inte spela p ga min jävla förkylning som aldrig går över (U)!!
så jag får nöja mig med att sitta på sidan och titta på tillsammans med wille, vilket inte är illa de heller.

sen hade jag inte mycket att tilläggaa :)


image16
^^ de är rätt svårt att hitta någon såsöt som den här duden : )

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0