22 december

Äntligen lov, jag och sanna for på stan efter skolan och köpte dom sista julklapparna, så nu är de fixat. Rätt nöjd med vad jag har köpt i år!
PÅ kvällen for jag och pappa hämtade min efterlängtade syster på falmark, sen tog vi de bara lungt med glögg, knäck osv!

Imorse steg jag och lovisa upp fem i nio, öppnade paket i julstrumpan och satte oss och såg julkalendern!, har inte missat ett ända avsnitt!
Sen vid kvart i elva begav jag mig till jobbet, de var faktiskt en jätte rolig dag, anna-sara och linn från i sommras var och jobbade.
Det var en man som föll i trappen idag, jävla va de small, BOMBOMBOM krach! men han rest sig upp, då de vart inge allvarligt!

NU sitter jag och väntar på att lollo och hennes kompisar ska komma hem med mat är jävligt hunrig..
Ikväll blire att chilla med emma och julia tror ja :)! Kanske blir de en "chillarkväll" får se vad som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0