a

har ont i huvet.
är förkyld.
jaag saknar hanna :(
stressar över oköpt julklapp, vad fan kan man köpa till pöjken?!?!
engelska prov som jag inte fattar något av så jag lägger ner.
min wille ligger hemma och är sjuk. (krya på dej gubben &
kom på skolan imorn iaf..)
ska till umeå , träningsmatch mot iksu med läns på fredag, känns
jobbigt eftersom jag är halv sjuk..
nationella på fredag, i matte..wish me luck..de lär behövas.
håller på att längta ihjäl mig till lovet!! fyfan såskönt : )
jjaja imron äre lucia, ändå lite små mys och gå till kyrkan och
lyssna på lucia sånger och få lite julstämning :)
men nu ska jag krypa ner under en filt och äta massa fika och mysa
med mamma & se topmodell finalen :).


over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0