Dan före doppare dan

Igår kvällen började med att vi cyklade till emmas pappa för jag ville se hur det såg ut där, de var verkligen super fint, inte så mycke möbler än, men de kommer väl! Sen for vi till erikslid, där konsum och de är, så gic vi över den där glasbron. De har jag alltid villat göra i alla år och nu har jag äntligen gjort de!!
Sen for vi till morön fattar inte varför höll fan på frysa igäl.... Så vi satte oss i ett trapp hus och vissa värmde fötterna och andra sitt jävla läppglans som hade frysit-....

Idag är de bara en dag till den stora röda kommer, längtar enormt mycke efter han. LÄnge sen sist.
Imorse så jag och syster julkalendern och öppnade julklapp som vanligt :)!
Sen for vi till farfar gav julklapp osv, På vägen hem så lyssnade vi på alla skivor vi hade i bilen, dom dåliga kastade vi ut genom fönstret och jävlar va dom fölg... HAHahha
nu har vi jusst bakat peppisar och klätt granen.
NU har jag faktiskt julstämmning fast de inte är så mycek snö, hoppas snön kommer inatt!!
Ikväll äre uppesittar kväll med familjen, 

see you lter aligatro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0