:)

Går kvällen var HH på träning, sjukt roligt var de faktiskt. Klagade i början att de var skit tråkigt och att vi alltid gjorde samma saker men i slutet chokade dom! Vi hade två roliga övningar och serriöst spel för en gångs skull, jag svettades fan:P

Imorse steg jag upp kvart över 7 för att hinna se julkalendern, den är riktigt bra.
Brukar se den varje år, bara för att få mer julstämmning och för de är en tradition jag har. De ska bli en riktig jul(A)!
Öppnade sen julklappen som mamma hängt upp i min julgrejs, får paket på morgonen på julen (A).
Gjorde mig klar och gick ner för att låsa upp cykeln, såkalrt har jag borta nyckeln.... Bara att promenera, tog 30 min i mitt tempo... KOm lite försent menmen...
Har varit lite små nere hela dagen tills thea frågade om ajg ville följa med ut och få lite frisk luft, jusst vad som behövdes, tack för de!Sen kom mamma till skolan för att hämta min nyckel hon hade låst sig ute HAHHAHahahahhah, för första gången var de inte jag!!

Ikväll kommer frida och ullis på middag, sen blire att chilla!
lediga imorrn osv, hjärta på de!



Peppa till zoo nu ;)
Fyfan va nice de kommeratt bli!!


Ta mig tillbaka tack!                                                                                                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0