HAhah bilfärden hem

Vi hade ju match ikväll som jag sa, vi vann med 2-1 med nöd och näppe.
Jag sög då fan :S, men alla tsm var vi väl hyfsade.

När vi skulle hem så började mamma gå åt fel håll från kaplan, alltså inne i hallen...., jävla spånhuve!
Sen skulle vi trycka in oss i mammas lilla röda pärla, de gick ju fin fint. Sen skulle vi skjutsa hem emma då hade hon först tänkt svänga och ta en jävla omväg isf för att köra den ny byggda vägen, hon var inne i att prata så hon körde för långt och jävlart tvärbromsade i slutet på svängen,
Alla håller på skratta ihjäl sig! HAHAHHAHAhhahha
-HAhahh bara att lägga in backen.
sen stog vi ett jävla bra tag utanför emma,
-varför kör vi inte?
-Ojj jag skulle bara prata klart :)
kvinnan kan alltså inte ens köra och prata samtidigt...

^^
Låter kanske inte så roligt men de kan jag lova att de var!

En annan gång skulle vi köra från byske med min mamma och hennes syster, då började dom köra mot piteå ist för att köra mot skell, Helevet va vi skratta!!
Som ni märker så har inte min mor de bästa lokalsinnet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0