Hannas helg

Fredag kväll hade vi match mot rönnskär, jävligt spännande där i slutet, trodde fan dom skulle få in den, menmen vi krossa dom! Vi vann med 2-1!
Vi på backsidan hade skit roligt på bänken, tror fan jag fick en magruta efter allt skratt!!
Linn du gjorde våran match jävligt rolig, tack för de!

När matchen var klar och jag hade duschat och allt var klcokan 9 och då orkade jag inte fara ut, så jag hade en hemma kväll med pappa, vi såg idol och drack cola och åt chips och godis, jävligt mysigt. Sen kom julias mamma och skulle hämta nått, men hon stannade kvar och var med oss, vi drack då glögg och åt peppisar!!
La mig jävligt tidigt för att orka upp och jobba 07.30 . Men de blev att jag började 09.30 råkade visst försova mig ett tag :S, dom var inte så glad men vi skrattade bort de och så var de glömmt!
Juulan var och fikade idag, trevligttrevligt!!

På kvällen skulle jag emma och julia se saw4, men när vi kom till bio finns de bara två och två platser utspridda i hela jävla salongen, så vi sätter oss på bion och försöker komma på nån som vill följa, Emoos hon vågar alltså inte och johanna var med elina chrille osv, ringde en massa men de fanna ingen:S Ringde till och med min pappa:P
Så vi satt på bion i 2 timmar i onödan, men varför inte våra chillar kvällar är ju speciella!

MEn sen beslutade vi oss att fara hem till julia och se en film, den var rå kul :), skit söt kille med!

Söndagen blev hos farfar, han är som sööt har de inte lätt som fryser och svettas hela tiden...
MEn nu är de bort gjort att ha varit hos han för en tid framöver!
Ikväll ska jag plugga till ett helvetes prov imorrn, kan ingen ting!
Blir nog julia ikväll också !:) 



 

^^  ^^
HIttade några gamla bilder, söööta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0