helgen

Fredagen började toppen med tjej kväll och en jävla massa fett (A) Såg idol osv, rätt person vann må jag säga :)!
Lördag på dagen så for jag efter en förlorad match och åt på Mcdonken med sanna, mycket trevligt!
På kvällen vare ju då zoo, och en jävla lyckad kväll måste jag säga!, minns endel saker bättre än andra om man så säger!! Super mycke tack för igår kväll alla!
Och emmas taturing försök är nog de roligare jag varit med om på jävligt länge!
Idag söndag vaknade jag upp med en jävla huvudverk trodde jag skulle sprängas :S, men de gick över efter ett par timmar, har varit med mimn älskade epa idag och chillat sett tatziki osv, men vette fan hur mycke hon såg eftersom hon sov typ hela filmen.. jag gillar dig i alla fall!
Ikväll ska jag till andertorp och höra på nån julkör eller var de var!
Sen måste jag typ plugga till vårt jävla engelska prov :S.


Kommentarer
Postat av: epa

flåt jag var lite sliten :$
nå jag gillar dej super mycket:)

2007-12-09 @ 17:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0