helgen.

på fredagen chillade vi med massa feett, vilket hanna redan skrivit, men trevligt vare iaf=)
sen på lördagen så gick jag upp 8 för att klippa mig, och blev som vanligt inte så nöjd men ajaa
orkar inte bry mig om de :)
sen efter de spelade vi match mot clemens & förlorade, satan så sur jag var, finns inga ord!
Men på kvällen drog vi till zoo tour och jag blev genast skit glad, mke trevligt folk träffade man,
tack för kvällen.
efter zoo tour gick vi på max och åt skrov med emma julia wille och willes vänner, de var efterlängtat med
lite mat=)
sen kom mamma & hämtade oss och ja & wille kom hem och började se en film som var världelös, nästan tur
att den hackade för han ville se den fast den sög ;)
så vi gick å la oss men somnade inte innan 4, pigg jag var dagen efter.
på söndagen såg hanna tzatsiki och jag låg och sov i hennes gooosiga soffa :$ ursäkta sötnos för att jag var så
otroligt social :)
aaa nu äre skola igen, fan va helgerna går fort, och jullov snart!! jävligt efterlängtat=)
sen så äre ju bara 2 veckor till julafton, nedräkningen har börjat ;)

förövrigt så är hanna , emma, wille & julia typ dom bästa javet :),
^^ni gjorde lördagen till den bästa :)


over and out.

Kommentarer
Postat av: majda

Skriv den 1000:e kommentaren i min blogg och vinn Cherry Kiss

2007-12-10 @ 09:44:28
URL: http://majdas.blogg.se
Postat av: H

Hahahha jag har ju redan skrivit allt detta... :P

2007-12-10 @ 16:03:48
Postat av: E

hahaha men risken?

2007-12-10 @ 16:15:29
Postat av: Anonym

förutom de med wille dvs

2007-12-10 @ 16:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0