JULAFTON:)

Idag är det den stora dagen!
vi steg upp för att kolla på julkalendern kl 9, men den hdae varit kvart över 7. Vi satte oss ändå och öppnade klapparna som fanns under granen, de var en chokladtomte och ett fotoalbum som man kunde göra som man ville i typ, skit cool.
Sen slog vi oss ner vid datorn och såg den! Den var ju super bra, men såklart kunde jag inte hålla tillbaka på tårarna när elfrid skulle fara!
Sen ropar pappa på mig och lovisa, då står han med ett kuvär i handen, öppnade de och där låg de en jätte trevligt julklapp, de var tydligen pengar som han fått från farfars hus :)! Han sa bara en sak: Lova att roligt för pengarna!
Så nu jävlar ska jag ha nöjen!

NU ska jag duscha sen dra till kyrkan och se på nån kör grejs för att få ännu mer ulstämmning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0