juldagen

Idag har jag bara slappat, kollat på tv  käkat godis osv :)
Är nämligen väldigt förskyld.. HOppas bara de hinner gå om till nyårs!

Går kvällen vart lyckad, med dans runt granen på torget, super kul och en ny tradition tror ja !
Vi hade två tomtar i år :), en såg ingen ting och var transa och den andra hade skit "snygga" byxer ;)




FIck i alla fall de jag önskat mig:
* pengar
* pressentkort på h&m
* kläder
* bok
* bio grejs
* pengar på make up store

....och så vidare


Men hela kvällen gick som fort, menmen
Hade inte nån julstämmning heller... MEn den kom som lite när tomten kom och vi såg kalle, är rädd att jag är för stor för att känna som jag gjorde när jag är mindre, jag vill ju ha allt som förr...
GODJUL, nu äre bara att peppa upp till nyårsafton



-Saknar dig epa,
satans länge sen jag träffade dig!!<3<3



Ikväll ska jag och mamma gå över till julia, frida och ullis och se tv, bara chilla :)


Kommentarer
Postat av: epa

saknar dej också :( ja fyfan alldeles för längesen,ska se till att bli friskfort så vi hinner ses! =)

2007-12-27 @ 12:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0