Lucia vakan

Skolan på onsdagen var inte speciell jobbig, hade prov med anitha. Inge svårt faktiskt :)!
Sen hade vi typ hål från 10 till ett så jag stina elin sanna och carro bestämdes oss för att gå till subway och äta, maggan hade inte ekonomin för att följa så jag hörde med emoos om hon var pepp och såklart varon :)!
Efter maten så orkade jag inte gå tillbaka till skolan skulle ju dock jobba, for dit vid kvart över ett. Då satt jätte söta Agnes i en stol mitt på golvet i köket och bara titta på när vi jobba, skit söt unge!
Inte så mycket folk så de gick lätt tt jobba. Men jag var ju typ en timme själv där, var lite mörkt rädd måste jag säga, de är ju ett skit gammalt hus och det knarrar typ hela tiden..., Men jag lyckades få mig ut där i från rätt så fort i alla fall:)!
Vid 5 drog jag Stina Carro Maggan och Sanna till ragg för att spendera kvällen / natten / morgonen!
Började med att sannas pappa vart trött för att vi pratade så jävla mycke, sorry för de (A),
de blev tacos till middag, sen bonde söker fru och top model. Dom kunde då inte hålla tyst i en jä'vla sekund när vi såg tv, antingen så tuggade sanna hårt som fan eller så snackade stina och carro och typ skrattade åt mig för att jag var så inne i programet.
Sen blev de pulka, bastu, bad i snö, sing star mm.

Vi hade sagt att den som somnade fick man rita på, tror du inte maggn somnar med mobilen i handen, sanna ritar ett streck i pannan och sen när hon ska göra nått mer på kinden låter de BAAAAAAM, satan så roligt. Dåvaknade hon dock...
Tack för en lyckad kväll/natt ska göras om nästa år girls!!
^^ bilder kommer sen :)

På handels lektionen somnade jag visst, sovde i 15 min typ då väckte finger inger mig,
- Jag skulle få veta vem som vann snöbollskriget.
De var ju fan spännande i min drömm ;)




Kommentarer
Postat av: K4KK3

hahah det var jäkligt kul och det måste göras om !
hanna du var jätte söt när du var så inne i programmet!=) haha öppen mun och allt
MAGGAN!;)

2007-12-14 @ 09:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0