epa här!

min helg har varit rätt fullpackad, började med att jag hade zonläger i umeå vilket gick sådär men hoppas ändå att man blir uttagen.
det var 50 st som var med och dom ska plocka bort till endast 25 spelare;P

aja direkt jag kom hem från umeå bar de iväg med buss till sthlm med eliten, matchen spelades mot balrog och vi behöver inte snacka om resultatet men jag hade iaf jävligt kul, speciellt tack till frida och emelie som gjorde min bussresa hem helt fantastisk ;)!

kom hem med bussen igår kl halv 4 och är väl inte världens piggaste idagmen ska försöka fara på skolan iallafall.

förövrigt så saknar jag hanna mest i världen, fan svårt att beskriva hur mycket du betyder.
iallafall så var de lite om min helg hoppas ni andra också haft de bra.

over and out!


Kommentarer
Postat av: HANNIS

det gick säkert skit bra för dig!
har haft en bra helg men har saknat dig utahelvete

2007-11-12 @ 17:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0