epaa

Aah min helg har sugit så satans hårt har inte gjort någonting bara legat och degat framför
tv:n & spelat lite sällskapsspel med familjen, vilket uppskattas av dom iaf (A), jag själv har räknat
ner timmarna tills jag skulle få fara hem till stan
 igen för att få umgås med världens bästa hanna,emma & wille=)
>men de blir av idag, först stan med hanna & emma, subway here we come (som vanligt) ;)
sen blire nog köpa en biljett till zootour, verka bli rätt mycket folk som ska dit :)
sen så blir de träning och jag hoppas att lat hanna ska pallra sig dit, för vi
behöver endel tid med varandra liksom :)
efter de sover wille här , då blire film å lite sånt, rätt mysigt måste jag medge :)

förövrigt så går allt bra nu=D,


hanna-min bästa vän=)

over and out

Kommentarer
Postat av: hanna

Du är ganska bäst, jaa HH kommer kan de ge dig på!

2007-11-26 @ 19:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0