eve här :)

till & börja med tack för en super trevlig kväll igår :)
chillade nämligen i byske med lite trevligt folk=D


idag så blir de stan, förhoppningsvis om julia orkar följa, och om hon vaknar n¨ågon gång..
fattar inte hur hon kan sova så sjukt länge men aja=D
sen kl 3 äre hockey, aik-djurgården och vi håller tummarna på en seger idag! :)
ikväll ska vi chilla på mb med jesper thomas och säkert någon mer, blir förhoppningsvis en lyckad kväll de med.
 Imorn så måste jag plugga till mitt fysikprov som är på måndag, känns ändå inte värt för jag fattar ingenting och min mamma är lika usel som jag så he bli inge av!
På kvällen blire förhoppningsvis och vara med kippe=)!


hanna lundgren - Way up high or down low,
                                I'll go wherever you will go




tilläggggg, du är söt :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0