Fredag

Igår var jag på träning som sagt jag och emmsan for, vi kom dit typ 3 min försent :S, då fick roger typ utbrott.... Han tvingade alla som va sena att springa tio varv sen tio sittupps sen tio armhävningar och tio rygg grejs, sen efter typ en kvart var vi klara och helt jävla slutkörda, men då började den riktiga träningen....
 
Idag är de fredag och de betyder helg :), har inte så mycket att göra men, mamma fyller år så mina småkusiner ska kommer, dvs julia och frida;) De blir middag och efterrätt som är väldigt efterlängtad.. Sen blire väl att dra ut och hitta på nått.

Jag vill bara säga lycka till, till epa som har zoon idag i umeå.
Och imorrn ska hon till stockholm och spela matchen med elit damerna!
Hon är en av dom bästa kan jag lova, i mina ögon i alla fall:)!


HAHahhaha Sannis måste ju vara den sämsta i MARIO, men hon är ganska gullig i alla fall.
Men nu ska vi börja med vårt jävla excel jobb :(

Kommentarer
Postat av: Gullet :}

HAHAH men du ja m¨å vara sämst i mario men ja är fan gasnak gullig! å ja har en massa andra finneser! som tex.......jaa....Men de kvittar! jag kan annat iaf!

2007-11-09 @ 11:56:43
Postat av: K4KK3

varför har alla så fin blogg ?

2007-11-10 @ 16:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0