HAHAha

Jag var på stan med eve julia och emma igår, vi käkade på subway osv, sen köpte jag en till julklapp till pappa. När jag betalade var jag inte så smart att ta nån påse så de sket jag i de sen, gick och bar grejen inne på ck. När vi skulle hem så gick jag och julia och lat eve och emma åkte buss...
När vi hde komit ut ur parken sa jag till julia: tänk om min pappa kommer då ser han ju vad han sk få?
jaa de är klart, akta så han inte överraskar dig bakifrån
HAHahhahahah julia då, sånt gör inte min pappa!


Senare på dagen var vi i julias mammas lägenhet, vi såg tv osv. Men julia skulle på träning så vi sprang över gatan till min mamma, Då skriver eve i trapphuset  till julia: hejdå fetto vi syns. Då reagerar emma: Ni kan ju inte kalla hon fetto tänk om hon får anorexi!!!! Jag vill att ni kalla mig smal!
hanna: jaa okej, kom stickan så går vi!
nääe stickan var inge bra ;),
hahahha men de kan ju betyda två grejor!!
gäänska gullig emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0