hanna här!

Igår hade vi girls chillar kväll med kladdkaka och jätte god pekan glass:), tack för de.
Och som jag pluggade mina 40 ord men de vart inget skriftligt förhör så jag gjorde allt i onödan....

Idag har vi ju som vanligt sovmorgon till 12.05 men jag var tvungen att stiga upp vid 7 för att fara till lassa, dom har ju nått problem, jag har varit tvungen att vara där varge dag sen i måndags för att dom skulle kolla upp såret... Hon jag hade idag trodde typ att jag var 6 år :S, pratade som jag var de... Då tar vi den här och lägger på lite vattten, gör de ont? härda .....Ska även dit imorrn, men du äntligen at jag fått pencelin så de går över nart hoppas jag, julia emoos och emmsan kan ju bara ta sig nån stans som sa att jag var tapig som wajnade ;P, hånade fan mig hela kvällen att jag var så tapig ;)

Det har inte hänt så mycket idag, alla nördade mario på handels lektionen osv.. Oskar är den nya jätte MARIO :)

Ikväll blire att fara och kolla på träning, sen hoppas jag på att nån vill hitta på nått tex som att fara till ica och köpa popcorn eller ostbollar ;), EPa äru pepp?

Kommentarer
Postat av: Gullet :}

JAG ÄR FAN PÅ!

2007-11-15 @ 19:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0