Hanna här :)!

Nu sitter jag här på datan och gör inte ett skit, jo jag lyssnar på en jätte bra låt, When will I see your face again. Men snart kommer vi börja arbete med excel igen, jag fattar tyvär inte så mycket, men de går väl ändå ganska bra...
Får hjälpa lillsanna gumman ganska mycke, hon är väl som ganska "bra".

Ikväll ska jag träna som vanligt, tro de eller ej jag och epa var och styretränade igår, gick väl hyfsat bra, förutom att jag inte klarade av stången igen... Har provat förr nämligen, HAhaha men jag kan inte påstå att epa var så stark heller :P, men 200 i bengrejs var ju inte så dåligt må jag säga :), själv klarade man 80 kg, men de ska bli bättre..
Efter en timmes slit så for vi på innebandy, jag var så jävla dålig att de inte ens va kul.... Menmen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötstumpan min :*

2007-11-06 @ 11:49:56
Postat av: Gullet ;)

Kyssis ja är sämst på excel :]

2007-11-06 @ 11:52:00
Postat av: K4KK3

haha hanniS:)

2007-11-06 @ 16:23:36
Postat av: epa

hahahha sötnos jag är så mkestarkare än du NANANNANANA :$

2007-11-06 @ 16:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0