HANNA!

Igår på morgonen kunde jag knappt sträcka ut mitt ben.. :/, hade så jävla ont i foten och knäet. Har ett skavsår som har blivit en inflamation, som i sin tur kan leda till blodförgiftning.. Menmen jag pallrade mig på stan med emmsan och julia, i mammas slippers skit fula men dom ända skorna jag fick på mig för tillfället. Gick på stan inga roliga folk bara en massa gammla, hittade inget, men skulle verkligen behöva lite färgglada läder eftersom min garserob är typ svart och grå. Sen for vi och såg boxning på edda, där var en massa folk, bla Kevin. En gubbe var fan skit gullig, han satt och chisade med ögonen och skrev : DET ÄR BRA LINNEA RAKA SLAG!, HAHaha ganska sööt var han",
Det var en så jävla snygg kille som var med!, han kom från nått annat land, norge tror ja. Snygg var han ialla fall, Robby ;)!
Sen drog vi oss hemmåt och då hade de snöat en jävla massa, och jag i mina slippers var de inte så jävla varmt :/ PÅ kvällen for jag kevin och sanna på bio och såg solstorm, när vi kom in i biosalongen, ser vi tre lediga platser där vi skulle sitta, gissa vem de var bredvid??? JO katten600 hur jävla otur kan man ha.... Men kevin fick som tur ditta bredvid han :)!
Sen såg vi fricky friday och åt glass med maränger och chokladsås, jätte gott (L)
Sen kom zacke och hälsade på, han hade alltså cyklat från berssan den idioten.
Sen ringde emmos och så kom hon och elias, hade vi typ snöbollskrig :),
Vid halv 3 fick jag mig äntligen i sängen !

Idag har jag varit och sett innebandy, de blev 4 lika, och såklart närvi skulle hem så hade jag glömmt nyckeln som vanligt, så ullebull fick skjutsa mig till pappa ist..
ikväll blir det att vara hemma och gratta pappa, och bara ta de lungt, Ska även ringa min underbara epa som har varit borta alldelens för länge :/,

Kommentarer
Postat av: epa

hjärtat, vi ses ikväll (L)

2007-11-13 @ 07:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0