hannas helg

Den började på stan med sanna efter skolan, vette fan vad som hände med mig, men roligt hade vi i alla fall.
Hittade en julklapp åt pappa, lite dyr men vafan de är han värd som orkar stå ut med mig varran vecka...
Vid halv 6 var jag bjuden till kusinerna på middag, skit gott (plankstek) när frida hade ätit upp allt sitt berättade hennes pappa att hon jusst ätit upp 6 potatisar, opps, men hon söt förde:)!
Sen bestämde jag och sanna oss för att GÅ till icamaxi, vi lämnade julia hemma som skulle vara med sin sötamamma.
Förjävla jobbigt var de att gå :S, råkade ta en liten omväg också, hittar inte så bra i skogen (A), men på vägen hem hittade vi en bobb så sanna fick dra mig :)! tack för de!

LÖrdag på dan jobbade jag, ganska roligt faktiskt, stort plus för kladdkakan till fikat !
På kvällen hade jag keew julia och några bestämt att vi skulle ha filmmaraton, jävla kul att man somnade 8 på morgonen för att man blev daskad av pellis hela natten i pannan och typ strypt av kalle, de tackar man för.
Men tack allihopa för en lyckad kväll, mer sömn nästa gång tack!

Nu ska jag strax till julia och dega sen ska vi bege oss med våra mamma till skyltsöndag! Traditionen är att äta på dallas så de får bli där i år med!











För övrigt saknar jag epa jätte mycke,
varit hos sin pappa hela helgen lång!,
men imorrn blire stan och subway med henne :)!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0