Hannas torsdag

Dan började med att jag for till läkaren vid 10, sen så träffade jag sanna på stan då drog vi på subway och käkade som vanligt, jag har fått nån lapp med stämplar där (A), äter då ganska ofta osv.. Sen kom theaoch gjorde oss sällskap, dom klagade ungefär hela tiden på att jag stirrade för mycke, men jag ville ju bara kolla lite, :P (A)  Sen drog jag på skolan, vi började ju 12 idag :), Trodde vi skulle ha engelskan till idag, men som tur var får jag på mig ända till på tisdag, gick ju som inte så bra att plugga igår :/, Vi hade nån ganska snygg lärarpraktikant idag, han va i alla fall bra! Sen hade vi fingerInger inte så omtyckt men...

Ikväll blire träning, HH har varit på alla träning i veckan plus gym och gympa :), typ förvånad själv.. :),


Förövrigt så saknar jag min lilla guld pärla !

Kommentarer
Postat av: epa

jag tar åt mig att jag är guldpärlan:$?

2007-11-08 @ 21:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0