heey epa här :)

jaaa till att börja med så saknar jag hanna till tusen, typ evigheter sen vi sågs lr rättare sagt 19 timmar och 45 minuter sen....alldeles för länge. (men vi ses ikväll gumman)

idag var världens segaste dag på skolan , jag & emma satt som vanligt och räknade ner minuterna.
vi fick också tillbaka vårt svenska prov och de gick helt klart över mina förväntningar! :)
sen i slutet av dagen hade vi 1,5 timmars fysik...verkligen avslutet på en skönskoldag......(U)
ajasen for jag och emma på stan och köpte godis och jag blev genast på bättre humör.


ajaa har fan inget intressant att skriva så jag ska nog lägga ner skrivandet nu(A).

image3

 ^^ nothing compares to you!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är den bästa!

2007-11-09 @ 12:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0