HOLA

Nu sitter jag och sanna på datan och ska
lära oss power point, de är ganska lätt och roligt.

Vi sluta ett idag,fyfan va härligt
ingen svenska idag! så vi hade tänkt fara till
anderstorpkyrkan och se på sörböles advänta
 firande, får hoppas att vi kommer in, men jag är
ju kusin med emoos så de ska nog gå bra!



Sen ska jag och sanna på stan som vanligt, blir väl godis som vanligt !:)
Sen ska jag klaga på min jacka som har gått sönder. Hoppas på en ny eller pengarna eller nått!
Jag ska även köpa en julklapp till syster yster. 

 




Hittade en bild på Sanna på datorn ganska söööt!

image6
















Saknar dig,
varför skulle de bli så här....


Kommentarer
Postat av: Gullet :}

Jag är ingen sköldis!

2007-11-30 @ 18:46:13
Postat av: Gullet :}

Jag är ingen sköldis!

2007-11-30 @ 18:46:29
Postat av: e

vem äre du saknar?

2007-12-01 @ 10:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0