Måndag..

Idag började dagen dagen väldigt tröttsam, ville inte stiga upp och mamma var inte hemma och tvingade mig iväg, men vid kvart i åtta var jag tvungen att röra på dö flerret, snabbade mig iväg och där stog jag när sanna kom gående,
dagen började med att jag var jätte sur vette fan varför, inte på humör bara. Sanna vart lite små störd att jag inte var så rolig, Jag är nu TORRBOLLEN !
När vi satt vi datorerna på hendels lektionen så kom en gammal tant fram till mig och sa att hon skulle ha med mig nån stans... Jag följde med och hon ledde mig till ett rum, där berättade hon att hon var special pedagog osv, jag har problem med stavning, men de visste jag redan ;), Då skulle hon ha mig att skriva 30 ord och se hur de gick för mig, bättre än förväntat, så hon trodde typ inte att jag behövde så mycke hjälp... Tack och lov för de, eller de kasnke vore ganska bra för min svenska!

Stina hade jusst cenadrag i sitt öga hur hon nu lyckas ;) bra gjort :)


I Lördags var vi på mb och var med
 jeppe thomas osv
Jag och reb stog och pratade med
Keevin när dom andra
gått in till thomas, på vägen tillbaka så
berättade jag för reb
att hon skulle lespa på S, för då låter de
mycke roligare när du säger -is i ett ord
Reb: jaa vilket annat ord skulle man kunna 
lespa på ett annat ord? :O
Ajja de var ganska smart tänkt :), om du kan
lespa på U ring mig för du fåru ett fint pris!


 

 Förövrigt måste jag tilllägga att sanna är ganska bra <3
det var hon som ville att jag skulle skriva de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0