Fredag

Igår var dagen riktigt bra! Jag var på jätte konstigt humör som gjorde sanna sur, de var mindre bra, men hon var ganska glad på mig i alla fall! Fick veta dataprovet, de gick bättre än väntat, väldigt nöjd!
Efter skolan gick jag först på stan med sanna, köpte en bok och godis. Sen träffade jag min mamma och min syster som äntligen har kommit hem, efterlängtad.

På kvällen var jag med julia och emma, vi cyklade till obs för att köpa godis för 3.90 :), när vi skulle fara så hade ju inte julia nån cykel för den har jag blivit  stulen så hon frågade sin mamma och fick ta hennes cykel, svaret blev: Du kommer att förstöra den för den har så smala däck ! HAHahahha skit kul,
Sen träffade vi sanna och linnea på obs dom köpte också godis ;), när jag skulle gå och betala visste jag inte vart min börs var, fick panik, men sen kom jag på att den måste vara i min korg haha jävla bra start att glömma börsen i korgen med en massa pengar i :S Men de låg kvar där och inget var borta :)
Sen såg vi idol med sannas mamma albin och saga, så jävla härliga människor :)!
Sen drog vi till stackars tim som satt hemma en fredag kväll, men jag tror inte han vart så glad att vi kom men, vi fick se klart idol och fick värme... :)

Idag lördag ska jag jobba, så kom och fika på lilla mari! På kvällen blir att chilla med julia emma kevin osv :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0