hejsan!

Jaha ja då hade man skapat blogg också, KAKKE peppade mig.

Igår var jag med väldensbästa!
Först cyklade vi in till stan och lämnade tillbaka mina vantar som var förstora, som jag hade fått när jag fyllde år, vi gick och provade ett par som var mindre tyckte då jag och sen när jag väl stog där i kassa och sa som de var att dom var förstora gick de ett tag och hon sa: Dom du har tagit nu är lika storlekt som du hade förr, men om de känns bätte så ta dom här, JÄTTE pinsamt tycker jag, och eve bara skratta åt mig...
Sen så drog vi vidare på campus där jesper holmgren och david bla hade match, och vi skulle tydligen sitta i seket, men de gick ju bra till en början, De hade gått nån minut in på matchen och då trampade en kille på bollen och skulle ju kasta de till oss men de var jag ju såklart inte med på.. Så fick den i huvet... HAhaha i halvtid var han så söt och kom och frågade hur de gick med mig, men han var typ 40 plus så inget att hurra för.
Sen fölt att på så bra, men i sista period glömmde jag att plusa på målen så dom på lektaren var tvungen att säga till mig två gånger (A).
Tack för en lyckad dag!


Kommentarer
Postat av: K4KK3

hahah du är så söt Hanna :D

2007-10-23 @ 11:48:07
Postat av: K4KK3

Men det är bra att du har skaffat en blogg;)
För att det är roligt at läsa:)

2007-10-23 @ 11:48:56
Postat av: stina

SÖt hanna :D

2007-10-24 @ 17:38:29
URL: http://stinawidmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0