jaao

ajaa epa här, inte bra på att skriva men gör väl ett försök.

igår var jag emma och julia på stan...och gissa vem vi såg, jo katten600 såklart :S
så jag fick panik som vanligt..han är nog den äckligaste person som jag någonsin mött.
iallafall så skulle vi ta hissen ner till mittenplanet och gissa vem som kommer mot oss när vi står där och väntar på att hissen ska öppna sig, jo kattjäveln :/
så jag får panik och springer in på glitter med julia&emma strax bakom mig.
Efter någon minut går vi till hissen en gång till och ¨åker ner, gissa vem som vi ser...jo katten och han stirra på oss skitmycket.
vi skyndar oss in på carlings , och gissa vem som kommer dit och ställer sig utanför? jo katten...
fyfan eftersom vi aldrig kom ut så gick han in på carlings och vi tar chansen och springer ut.
haha dom som jobbade där kan inte ha trott att vi hade alla hemma (A)
men fyfan så rätt jag är för han :$

När vi kom hem så peppade vi inför hockeyn på kvällen, laddade upp med rejäla mängder fika..lr jag och emma gjorde de, hurt julia for såklart ut och sprang :O
aja väl på aik matchen stod vi mitt i klacken, och hanna hade sittplats..inte dåligt lat=)
skönt att dom lyckades ta 2 poäng iaf även om luleås 3-3 mål var lite onödigt eftersom de var så lite kvar av matchen.
kan väl tillägga att hanna är fan de bästa jag har, my sunshine :]
aja nu ska jag hoppa in i duschen.

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0