Söndag

Idag har man då tjänat en timme! Jag vaknade ett fast sen så ställde vi tillbaka klockan, då promenerade jag syster och min pappa till blomsterslottet och köptet julgrejs, pappa hade inget hov och köpte en massa fina grejor. Sen så gick vi i rad över bron och marserade, näe vi kom hem så fikade vi fika, mackor från lilla mari osv.
Sen så cyklade jag julia emma och reb till anderstorp och såg 92ornas match. Dom var inte så bra men jag hade de trevligt ändå!
Ikväll har jag varit med julia och våra super smarta mammor, vi åt mat, kladdkaka och såg Jakten på lycka, de var som en tragisk film men med ett bra slut!
Jag och julia skulle gå en promenad de blev till julia och hämta godis, på vägen dit smokade jag och vart lite smått rädd att dom känna lukten när jag kom hem, men de gick som bra men när filmen var sluta sa mamma att hon kännde att de luktade rök, satan!!! Men hon trodde typ att de hade tränkt upp från när grannen röker, tur för mig!

Nu ska jag och julia gå en liten promenad!
Imorgon blire stan med johanna, som de var tusen år sen jag var med, de blir trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0