Torsdag

Igår gick jag och epa till först OKq8 för att hämta ut nått paket jag hade beställt :), när vi väl var där och jag hade fått paketet behövde jag inte betala :), sen gick vi på coop och jag köpte godis. När vi kom ut därifrån sa eve: Kan vi inte bara träffa nån rolig, haha jusst då kom katt600 runt hörnet ;) Eve vart livrädd när hon gick förbi han.... När vi hade kom typ 5 heter från han vänder han om och går efter oss, panik som vi fick började vi springa, stannade en bit och stog och andades ut, de vart ganska jobbigt.. Då vänder vi oss om och se så han är borta, HAHahHha nej såklart ser vi att han kommer och springer bakom oss, Vi springer över vägen och slutar fan aldrig springa, HAHha eve jag trodde du skulle börja grina så rädd som du var ;) Han är fan läskig.....

Idag har varit en ganska bra dag , började med att jag och sanna fort till subway och åt, sen vid 12,05 började skolan :), hade två lektioner sen var dagen över! Men fick dock veta att vi har prov dirr efter lovet på måndagen, mindre kul och de är med finger inger gör saken ännu sämre.....

Ikväll blire träning om jag orkar sen ska jag chilla med mammsen :)


Kommentarer
Postat av: epa=D

alltså helt seriöst har aldrig sprungit så fort nånsin tror jag!!!
älskar dej stumpan=)

2007-10-25 @ 16:26:07
Postat av: K4KK3

hahah så gott jag vill också äta där!:D

2007-10-25 @ 19:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0