8 april

Sitter och pluggar för fulla muggar , matteprov imorrn:S, känns ganska jobbigt, för jag kan verklingen inte mycke...

Ikväll på uppvärmningen sa eve till linn att hon var väldigt röd på benet, de tog ett tag för linn hon kollade som på benet och sen sa hon :
- Jaa jag frös så mycke innan jag for så jag värmde mig lite på kaminen...
HAHahhaha fan värma sig så man får brännskador :P, bra gjort linn

De var faktiskt en ganska rolig träning :), lite jobbigt men de är väl så de ska va.

Sen kom jag på att denna dag är inte som alla andra, Rebecca Aka Gus Fyller ju hela 16 år idag :), GRATTIS till lillan som blivit stor !!


Sen måste jag bara säga till girlsen i klassen 9 dagar av 10 möjliga som gått, de är helt jävla otroligt ;) :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0