Äntligen helg

Har inte haft tillgång till dator förnt nu... Känns jobbigt men de har som gått bra :)! Har varit ute och gått den mesta tiden när jag skulle egentligen skulle ha suttit vid datorn eller så ha tv:en fått ett besök!

De har väl inte hänt så mycke, vi har gjort engelska nationella. Gick äl som bra men jag är ju inte en stjärna på eng så vette fan :P, hoppas vi får tillbaka de snart så man slipper gå runt och vänta.

I onsdag var vi och bjöd på fika för pappas jobbb, de var ca 300 person men de gick som bra allt flöt på. Han från lövångersrevyn var där också, ANDERS han är så jävla rolig!!

Idag klassen haft sina små dansuppvisningar, gick väl som bra men jag tappade bort mig men de må väl va :P!

Har varit flitig och träna i veckan :), de har som varit skönt måste jag säga, men gårdagens träning var så jävla varmt, de var en bastu igång skulle jag tro!!

Idag efter skolan blir att gå på stan tror ja, sen måste jag hitta på nått! Vette fan vad men de är bara att ringa till girlsen så kommer de nått hoppas ja :)!
Annars i helgen ska jag spela cup med div3 och sen jobba !!

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack så mycket :)

Hoppas det gick bra på provet då!

2008-04-18 @ 12:45:24
URL: http://tezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0