Äntligen vår!

Har varit ute ungefär hela dagen idag, de vackra vädret gör mig så lycklig.
Jag vaknade halv 10 av mig själv, jag som hade planerat att sova ut menmen... Jag och pappa for till älven och fiskade ett tag, fick ingen fisk men de var trevligt att umgås!

Sen gick jag en prommis med Sanna och hennes doggy, vi gick först broarna runt och köpte en glass sen blev de ytterligare en prommis mot bergsbyn. Gick en bit sen vände vi och gick upp mot punkthusen och norvalla sen vart de hemfärd!! Gick ungefär en och en halv mil skulle jag gissa :P, (stolt).

Ikvällen tillbringar jag med pappi, skulle vara med epa tror jag men hon ringde ju fan aldrig upp som hon sa att hon kslle göra :S. Menmen vi har gjort mallon med choklad på sen ska vi nu se happyfeet!

Kommentarer
Postat av: E

haha jag väntade på att du skulle ringa mig?
haru ätit upp mina hallon(A)?

2008-04-21 @ 09:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0