Fredag

Då vare äntligen helg :)! Käns så underbart att få slippa skola för ett tag och få göra nått annat!

Igår kväll var jag på träning, och för ovanlighetens skull var de ganska roligt :), de var bara en timme så jag orkade hela tiden :P, På mååndag är de Dm och undra hur de kommer att gå med min kondis... Vill inte ens tänka på de.
Efter träning vare bara att slappa, såg lite du är vad du äter sedan har jag väl mest packat..


Nu sitter jag på skolan och hmmm gör ingen ting, väntar på att lektionen ska börja typ :P! Sen har vi svenska sen är de slut för dagen :)!

Humöret är på topp idag, det är nog den söta sanna som gör att jag orkar med skolan :](A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0