Fredag

Då vare äntligen helg :)! Sitter här på datan och ser andra avenyn, ska snart börja sätta igång med jobbandet. Sen var inte Sara här idag så vi fick nån uppgift som jag hoppas går fort att göra så vi kommer iväg snabbt på stan. Jag och sanna har mycke att göra, eller iaf jag. Ska kolla om en kjol som är fin, sen ska biljeten till göteborg hämtas ut, handlas till mamma, köpa nå skivor för att datorn ska omforamteras och en massa skit :P,


Ikväll blire nog så att sanna käkar hos mig och även sover där, sen blire att dra iväg ut :)!
Nu jobbar alla i högsta hugg så nu får väl jag också börja...
Hade så länge skriver mer imorrn efter jobbet eller nått får väl se när jag har tråkigt eller har tid över.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0