Hemma

Sitter nu hos mamma vid datorn, kunde inte låtabli att gå hit efter skolan. Skulle även hämta mina sockar som äntligen kommit. Vi beställde från new body, super sköna sockar :)!, Verklingen värt de!!

Måste bara säga att vädret gör mig så jälva glad :)! Känns underbart att vakna upp och se solen lysa!
Imorrn ska jag till tandis igen :S, måste laga den biten jag tappat :/, men de fixar sig, börjar bli ganska van :P

I helgen drar jag upp med sännie och några fler för att servera på ett 40 års kalas i storklinta. De blir nog att vi far redan fredag då blir de väl att chilla, basta typ. Sen på lördag blire att servera hela kvällen och troligen åka i backen på söndag om de är bra väder :)! Tjänar ju även pengar på detta så de blir att införskaffa nå nya sommarkläder sen :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0