Lördag

Idag har jag jobbat hela dagen, eller började inte förnt halv 12 vilket var underbart skönt :)!
Jag prommenerade in till stan, vädret har ju varit helt toppen idag :), de gör mig så himla glad!!
Jobbet gick bra, inte så mycke folk men de var trevligt :)!
Fick höra att de var en kille som gick med raska steg fram till kylen där vi har dricker, så stäcker han fram armen rakt in i glaset, han kan jui nte ha sett att de fanns glas så sa de bara pang och han fick jävla ont i handen :P, Tyckte de var skit kul iaf :)!

Sitter nu och väntar på mat, dom är inte snabba. Tobbe (mamma nya typ) har nyss satt ihop griller så nu hoppas jag att de är nära iaf. Vi ska grilla, super gott må jag säga :)! 

Sen ikväll blire att chilla, med lumme julia typ jesper :), vette fan vilka vi blir men de brukar bli trevligt hur som haver.
Ska hjälpa med salladen nu så de går lite fortare iaf, skriver nått imorrn kasnke pussHOj ha en bra lördag kväll.

image117

Kan sommaren och värmen komma nu tack :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0