Lördag

Nu har jag äntligen fått tillbaka min dator :)! Känns underbart, men de dåliga var tat ALLA bilder och ALL musik är borta :( SÅ ni får gärna bomba mig med bilder och musik :)! 

Går kväll blev hemma hos mig med lumme,jeppe och epa :), riktigt trevligt fast än vi satt och såg på hockey. Jag kan ju lova att de inte de roligaste jag vet.... Sen blev de hallon med itchoklad. Jävla gott!!

Idag steg jag upp vid kvart i 7 för att spela match med div3 vi loosade menmen... For till jobbet och hade de riktigt trevligt faktiskt :), lugn dag med massa fika (A).

Ikväll blire väl att chilla med emmsan och julia hoppas jag, en chillar kväll skulle inte sitta helt fel. De var ett tag sen känns de som :P!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0