Lördag!

Hann inte skriva nått igår ´, men de hände väl inte sådär jätte mycke. Vi hade drog info på morgonen sen trodde vi att vi hade sevnska men den fick vi skippa och jobba hemma ist :)! Så jag och sanna drog på stan och fikade sen shoppades de lite underkläder och strmpisar !!

På kvällen var jag med Sännie,terr, nina och julia . Vi chillade på stan sen såg vi talang och sen vart de singstar med sannas familj och mitt lag STEKTE :)!  Sen drog vi ut och gjorde lite BUS :P! Sen blev de Sex and the city halva natten för mig och Sanna.

Idag har jag jobbat, gick riktgt bra och fikade ute i solen :)! Blir så lycklig när de är så bra väder!
Ikväl lska jag chilla med Emmsan, Julia och epa förhoppningsvis . De blir nog att vara ute iaf, orkar som inte sitta inne och dö hela kvällen....

Ha en toppen kväll :)!

 En söt bild på mitt monster och jag :P!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0