Måndag kväll

Ikväll var vi som sagt på frejas musikal, den var faktiskt riktigt bra :)!, jag älskar att se på typ musik och teater uppvisningar även dans är roligt !!
Efter de blev deatt gå och köpa godis så man klarar av att sitta och ha nationella engelska imorrn på morgonen :S, kommer gå bajs men får väl försöka med mitt bästa!

När vi kommit hem där vid halv 9 drar jag EPa och Wille ut och springer. Jag hade fan inge val, epa är en jävel på att tvingas :P! Typ de jobbigaste jag gjort på himla länge... ORkade inte riktigt hela vägen så gick lite då och då (A), men är ändå nöjd att jag fick mig ut. De var den första och sista gången!!

Ska göra en tidig kväll så sängen väntar ha en bra förtsatt kväll PUsshoj ¨



 


Kommentarer
Postat av: E

gumman, du jobbade på bra!=)

2008-04-29 @ 07:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0