MÅndag

Igår var jag riktigt duktig, gick broarna även fast de dåliga vädret, de var riktigt härligt :)! Sen när jag kom hem for vi till ursviken och lämnade min dator så nu ska den bli snabb och bra hoppas jag på!

Sen for jag och mamma och handlade popcorn och hyrde film, de blev underbar och älskad av alla. Den är verklingen hur bra som hellst, hade nämligen sett den förr :)!

De blev middag i soffan sen vart de att sitta där hela kvällen, eller mamma somnade väl vid 8 :P Så satt väl där i min ensamhet och glodde på tv:en ett tag. Gjorde en tidigkväll la mig där vid 9.


Nu måndag sitter jag på skolan, gör inte så mycke. Våran lektion börjar nu och vi har tydligen prov snart så de får väl bli att jobba¨idag.
Ikväll blir de att vara med johanna tror ja, annars ska jag väl chilla hemma med pappi. Han har bakat bullar så ska väl trycka i massor ;)


Ha en bra dag pusshoj :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0