Onsdag

Sitter här på skolan och gör nån svenska grej... Är snart klar så hade faktiskt tid med detta :)!

Var på träning igår, jävla jobbigt vare! En massa situpps och armhävningar. De känndes typ som jag var på kollo, vi stog i en ring och skulle skrika sitt namn sen skulle vi hålla den personen vi stog bredvid runt axlarna sen var det upphopp i ring, jävla mycke jobbigare än vanliga ska du se!

Efter träningen fikade jag en macka och såg lite hockey, när klockan var kasnke halv 10 var jag dö trött. Sängen var jätte efterlängtad så jag gjorde mig en tidgkväll och jag kände att de var väldigt behövligt!! 

Ikväll vette fan vad de blir, förmodligen tv för de är himla bra. Får se om kvällen spenderas själv eller med en vän ;)!
Måste även tog plugga till provet imorrn....

Kommentarer
Postat av: E

kvällen spenderas med mig och lumme, spikat=D

2008-04-02 @ 16:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0