Solsken

Dagen har varit roligt bra :)!,
Den gick fort och inge mycke plugg!

Idrott var jävla jobbig, nå crikel träning typ Massa olika stationer med olika övningar. Men sen vare trampett och de är ju så jävla rolgit :)! Synd bara att de var jag Magga och Sanna som hoppade :P!

Efter skolan for jag och lämnade mina skor hos skomakarn sen gick jag hem till pappi, och där kollar jag i brevlådan och som vanligt hoppas jag på post till mig. MEn denna gång var de ett brev från Parlino till mig, mindre roligt.... Kommer alltså inte kunna nås på typ ett ganska bra tag har inga pengar heller :S, Hoppas jag får tillbaka mitt halebop kort snarast möjligt !! Vill verklingen inte ha Parlino har ju sett hur de gått för alla andra och så gör jag misstaget själv och byter till de :/

Ikväll blire prommis med lumme sen chilla hos Epa tror ja :)! De blir nice!

Skönheten själv ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0