Söndag

Fredag: Dagen på skolan funkade väl som bra, vi skulle göra en dans på idrotten och detta kommer verklligen´bli hur kul som hellst :), är med sanna, thea, david och elin. Vi har en jävla världelös koregrafi eftersom ingen av oss kan dansa :P! Efter skulle skulle vi snabba oss hem för att fara till storklinta hade sannis mamma sagt, så vi gick raka spåret hem, men ingen var ens hemma. Dom hade ogjort en massa mat osv, så erfter ca 3 timmar var vi väl iväg :P, snabba puckar. På kvällen chillade vi, typ såg talang 2008 och berg flyttar in :D, vi frös så jävla mycke så bestämde oss för att basta med kläder, jag dog typ i min flistjöra efter ett tag, så jävla varmt vart de. Calle var så smart att bara sitta i T-tröja :)!

Lördag: Då var dagt för en massa gäster och servering. Jag kan inte säga annat än att jag hade de jätte trevligt med mina "serverings damer" som saga kallade oss. Utan er och den goda chokladmousé tårtan hade de varit pest tror ja :P, Allt gick iaf bara bra och vi fick höra ca 100 gånger att vi var underbart duktiga, antingen var dom bara väldigt fulla eller så vare väl sanning.
De var en trubadur där, han var väl som lite konstig. Tog för sig hur mycke som hellst, sanna hittade han ätandes av våran tårta.... Och då jävla har de gått för långt, jävla oförskämmt tycker ja :/

Söndag: Har som varit duktig idag, vi dukade fram frulle vid 8.00 , sen har vi sett tv och plockat bort de mesta. Sen drog vi hem och hemma har jag inte gjort ett skit, städat lite och sen bara sett tv.
Ikväll blire att chilla med lumme,epa och wille :),

Lägger in bilder från helgen sen, sanna ska bara skicka dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0